Saturday, November 29, 2014

14. novembris kopā ar 9.b !

Fantastiska diena!

Šo dienu nopelnījām, uzvarot Zemgales reģionā laikraksta Diena konkursā "Kas notiek?"

Pirmo reizi biju Melngalvju namā, skaisti! Tikos  ar  Latvijas prezidentu A. Bērziņu. Lai arī kā, es domāju, ka  tas ir skaisti, kā arī simboliski. 2002. gadā mani uzaicināja ( MA izvirzīja) uz tikšanos ar prezidenti V. Vīķi- Freibergu, tas bija ielūgums man vienai par manu pedagoģisko aktivitāti, bet šoreiz ielūgums bija jau ar visu klasi, šo es vērēju daudz augstāk- tātad manai aktivitātei, centieniem ir jēga, tie " nes augļus".

Ministru kabinetā izveidojām 9.b valdību- kas zina, varbūt tiešām pēc gadiem tur kāds no manējiem strādās, tad es varētu būt ne tikai lepna, bet arī droša, ka lēmumi būs cilvēkam un valstij draudzīgi, jo 9.b ir cilvēki ne tikai ar prātu, bet galvenais- ar sirdi!

Neliela izklaide- boulings FantasyPark. 
Noslēguma ceremonija atjaunotajā koncertzālē Rīga, kas deva vairākas atziņas:

  •  arī republikas mēroga pasākumos mēdz notikt kļūmītes( tehnika neklausa); 
  • klase pamazām top patiešām par kolektīvu, jo dienas noguruma sekas-skaļuma parādīšanos- centos mazinat ne tikai es, bet arī vairāki izturīgākie klases skolēni, kolektīva atbildība sāk darboties,
  • zināms lepnums par savu skolu, kura 3D printeris jau darbojas, bet pasākumā to demonstrē kā retumu
  • labo darbu novērtēšana , lepošanās ar tiem mudina kļūt vēl labākiem ( zināju, bet prieks to izjust praksē tik uzskatāmi)
Noslēgumā pavisam nedaudz ieskatījāmies starojošajā Rīgā. Mans favorīts no redzētā- Doma laukums ar I. Ziedoņa krāsainajām pasakām. 
Paldies pasākuma organizatoriem un 9.b par jauko, emocijām bagāto dienu!
Vairāk foto
 https://portal.emakonis.lv/Shares/Home.aspx?ShareID=2b519688-21c2-47d7-a5dc-cbdbe74a5eec
filma https://www.youtube.com/watch?v=NQ6N7_vniPk

No comments:

Post a Comment